Etapp 2 - Uppehållsväder ingen hjälp . . . Måndag 20 juli

6 km cykel till TC, 3 km promenad till start, 4,5 km joggande, letande, irrande, 1 km till duschen och så 6 km cykel hem igen. Inte undra på att man kan känna sig lite sliten.

Etapp 2 medförde dubbelt så mycket problem som igår. Det var svårare orientering och orientering är ju som bekant inte min starka sida.

Mina huskamrater lyckades dock bättre. Börje blir 18  på etappen, Louise 19  och Andreas 113 . Själv kom jag på en blygsam 92:a  plats. Tankar på att det här inte är riktigt kul viftar Louise omedelbart bort. Kanske ser man det på ett positivare sätt när det gått bra.

Anders Sundberg, Selånger, halvskadad som vanligt, förklarar nöjd:"Det är så här bra jag är". Själv känns det så där efter ytterligare ett dåligt resultat: "Jag är nog sämre än så här.".

Men det var uppehållsväder. Och Louise påstod att kön i damduschen gick ändå upp till Tranås. Så hon åkte hem.

Ikväll blir det fotboll. Lars-Peter och jag åker till Jönköping för att se på Giffarna.

Imorgon måste jag skärpa till mig för idag kom Maja.



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0