Ett försök att vara macho

Efter ett sällsynt löppass en eftermiddag tar jag en öl. Istället för vatten.

Svärmor är på Stockholmssemester ett dygn. Louise tittar antagligen lite snett på mig eller så ruskar hon på huvudet.

Men man måste ju ta sig friheter för att få vara kvar i det manliga nätverket. Man måste ta ut svängarna även om pojkarna fick en reprimand i slutet av terminen.

Med tanke på hur många liter AS och BJ tänker bära till fjälls är mina vätskeåterställare rena barnkalaset. Och med tanke på förseningen av min lilla "nätbeställning" borde jag träna flera gånger om dagen så att inte bäst-före-datum ska hinna gå ut. Och mina träningskamrater här på landet har jag ingen hjälp av.

Förhoppningar om en riktigt varm och torr sommar.


Kommentarer
Postat av: Baja

Hoppas sommarvärmen håller i sig till nästa helg! Då ställer jag upp frivilligt och hjälper till med "nätbeställningen"..

2009-07-06 @ 08:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0