Ibland är det uppåt . . . 19 april 2010

 

  Att fylla 60 var inget speciellt att fira. Konstigt nog tog det på krafterna ändå. Jag var tvungen att ta en veckas bloggpaus.
  Men ikväll finns det verkligen saker att fira. Både BP och AIK vinner sina matcher i fotbollsallsvenskan. BP slår Trelleborg borta med matchens sista spark och AIK krossar Kalmar borta med 3-0. Kan det bli bättre?

  Dessutom gick Lagunan igenom besiktningen utan problem. Å andra sidan hade det varit konstigt annars.
  Vi lämnade in bilen på 12 000-mila service. Inte för att jag vet vad kamremmen gör för nytta men notan gick på nära 16 000 kronor. Rena rånet.
  Sommardäcken sattes på plats igår på den nytvättade bilen. Och Volvon fick komma ur garaget, där den bott sedan snön kom. Som en kalv på grönbete fick den gå en tur runt kvarteret.

  Nu ser vi framåt.

      

Kommentarer
Postat av: Pyppe

Jag anar att Renault har lurat er på en hög med pengar...du glömde kanske berätta att du kommit upp i en ansenlig ålder och att åldersrabatten bör träda i kraft!?

2010-04-20 @ 10:28:41
Postat av: Gunilla Maxén

Skönt att bilen gick igenom besiktningen. Det gjorde min också, fast den busvisslar varje gång den startar. Pyppes förslag om åldersrabatt är ju inte fel om man ska lämna in bilen.

2010-04-20 @ 15:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0