Torsdagsmiddag med familjen . . . 8 april 2010

 

  En vanlig torsdagsmiddag på Broken Dreams i Borlänge visades sig bli rena födelsedagskalaset. Man kan ju undra vem som fyllde år. Jag fick i alla fall en cykel. Så jag ligger ganska bra till.
  En himla massa härlig mat och en och annan död fatöl. Och Maja som satt still vid bordet i två timmar. 
 
  När jag fyllde 40 tvingade kollegorna på mig en vid mantel och lagerkrans. Det var det jag flydde ifrån den här gången. Tur att jag inte kände någon i Borlänge då jag måste cykla genom staden med skramlande ölburkar efter cykeln på hemvägen.

     

  

Kommentarer
Postat av: Nina

Vilken härlig kväll....

2010-04-09 @ 22:54:32
Postat av: Gunilla Maxén

Fint att få så många golfbollar på sin födelsedag. Jag hade en hund, som samlade golfbollar runt golfbanorna. Några bollar finns kvar. Du kan få dem, när du slagit bort de här.

2010-04-12 @ 22:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0