Perfekt med "lammkött" vid 60 . . . 12 april 2010

       

  Hackers tog sig in på min blogg imorse och la ut ett ofördelaktigt, skumt foto. De misstänkta har identifierats som två syskon boende i närheten av Dalälven.

  Äntligen kom solen efter dagar av kyla, regn och dimma. Och födelsedagsmiddagen tillsammans med Börje, Åsa, Kerstin och frun förflöt i lugnets tecken. Passande i hög ålder.

  Golfbollarna vi hittade kring golfbanan betraktar jag bara som ett lån. De lägger jag tillbaka i skog och höggräset i sommar. Vårt lyckosamma bollsök inträffade tydligen när snön just smält och ingen annan hunnit gå förbi.  Resultatet kommer nog aldrig att upprepas.

  Man bugar för alla grattishälsningar på telefon, sms, blogg och kort. Men nu glömmer vi mina 60 år och går vidare. Vi får se om det blir "lammkött" även vid 70. Kanske. Om man kan tugga själv.

  Och tack alla Facebookvänner. Ni kommer också att fylla 60. Med eller utan tänder.

 Vad var det du sa? 

Kommentarer
Postat av: Gunilla Maxén

Snygg hörlur. Fungerar den bra?

Gunilla.

2010-04-15 @ 13:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0