Semesterpryo i Sundsta . . . 17 maj 2010

 

  Semesterpryo i fyra dagar i Kristi Himmelfärdshelgen. Och det kändes helt OK. Jag tror att jag ska kunna klara av att finna mig till rätta när väl semestern är här. Göra lite nytta, motionera lite och äta gott.
  Det blev fyra 9-hålsrundor med blandat resultat i Norrtälje. Hur man ska orka en 18-hålsrunda står i stjärnorna.

  Det är konstigt att det hela tiden finns något som ska göras. Jag gillar dagar när det inte finns något att göra. När allt är gjort och man får göra vad man vill.
  Ingenting först, sedan läsa, skriva, sola, bada, blogga, golfa, jogga, fika, lyssna ...

  Oj, det låter precis som det man sysslat med hela året. Men känslan blir en annan. Inga måsten. 

  21 arbetsdagar kvar.

     

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, vilken fin kyl! Ingen silvertejp och inget frysfack att halvfrysa in torra kakor i för Kerstin. I sommar kanske man får nybakt istället!

2010-05-17 @ 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0