Vårbruk och golf - ett evigt hackande . . 14 maj 2010

    

  Långhelg och vi varvar vårbruket med golfspel. Potatisen ska ner i lerjorden på något sätt. Snålheten hade gjort att jag väntat på något extrapris i butikerna men där fick jag tji. Några potatisar hade fått gro i lugn och ro medan några fick inhandlas i butik inför avfärden till Norrtälje.

       

  Se, jag visste att ni var lite potatisintresserade. Och jordgubbslandet grävdes om.

 

  När Louise gick på banans par på 6:e hålet och slog oss på 7:e också ville inte Andreas och jag fortsätta. Trots lite folk på banan och fina förhållanden.
  När jag sedan ser att Timråbanan inte kunde öppna i helgen kände jag mig trots alla ganska nöjd. Jag gick ändå på mitt handikapp trots att bollträffen var lika usel som ifjol.
  Imorgon ska vi ut och "hacka" igen. Både i trädgården och på golfbanan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tror visst att "Lill-Börje" varit igång och radat upp "bubbarna"...

2010-05-15 @ 13:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0