"Fläskbalett" - något för mig? . . . 12 september 2010

   

  Nu har jag börjat på Friskis & Svettis. Igen. Ja, inte riktigt tokbörjat, men jag har i alla fall varit där. Jag har inte direkt tokgympat heller, utan jag var bara åskådare, nyfiken tittare.

  Louise har tjatat på mig hela året att börja men det har inte blivit av. Hon påstår att det går att bota mina krämpor med lite gymping och stretchning. Jag tvivlar.
 
  Nu hade Maja barngympa på Friskis & Svettis i Borlänge. Mormor skulle vara med på banan och morfar skulle titta på. Det hade Maja själv bestämt.
  Ett 50-tal ungar och lika många föräldrar trängdes i lokalen. Och jag tittade på Maja och hennes mormor när de gjorde sina cirkuskonster. Och kikade lite på ledarfröken.

  Det får man göra på Friskis & Svettis. Och har de samma gympafröken i Sundsvall kanske jag börjar igen.

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0