"Kiss me Kate" . . . 27 april 2011

   

  Ska man bli en framgångsrik bloggare ska man bubbla om mode. Det är inte riktigt min grej. Jag klär mig själv som den gubbe jag är.
  Däremot kan jag uppskatta andras utstyrsel. Nu senast har ju Ebba von Sydow skrivit en bok om en rad prominenta kungligheter. Deras apanage räcker dessutom till en räcka stiliga outfits.

  Nu är jag ju ingen ungdomlig spjuver eller medelålders stortittare. Antagligen bara lite gubbsjuk.
  Men visst är prinsessan Mary av Danmark riktigt fin, för att inte tala om Kate Middleton, som ska gifta sig med prins William på fredag.

  Min favoritfinska, Johanna Koljonen, skriver i DN om bröllopet men nämner inte med ett enda ord någonting om läckerheten Kate. Det skulle jag ha gjort, med bilder på flera uppslag.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0