"Real Group" på Blidö Bio . . . 4 augusti 2011

   

  Jag är inte typen för festivalbesökare. Inte heller har jag prioriterat konserter och spelningar.
  I min ungdom såg jag dock Hollies i Kungliga Tennishallen och Manfred Mann på Timrå Isstadion. Som "gubbe" Kiss i Madison Square Garden.
  Och klart att en del andra artister råkat uppträda där jag befunnit mig, men som inte direkt satt något avtryck.

  I veckan gjorde vi oss för och tog två färjor för att se och höra "Real Group" på Blidö Bio.
  Att gruppen liksom ifjol spelade på lilla "Blidö Bio" kan ha berott på att två av medlemmarna har sina sommarvisten i närheten.

  Det är ändå någonting visst att se världsartister "live". Det tyckte såväl jag, som vi och 200 andra i Stockholms Norra Skärgård.

  Några av stämmorna liknade ibland snarkljud. Sådana är jag också fena på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0