Svettigt på "Arena Böle" - etapp 3 . . . 27 juli 2011

   

  Så var ordningen återställd. Jag var 20 minuter efter segraren. Precis som vanligt. Jag tappade stigar på hällarna och hade svårt att läsa in mig. Och jag som trodde att detta skulle vara min dag.
  Arenan hette "Böle" och jag som varit på min arbetsplats Böle skola i 35 år. Där hittar jag som i min egen ficka. Men alltså inte här. Kanske för att det var varmt, soligt och svårt. För mig alltså, inte för de andra.

  Louise är inte heller nöjd efter att både ha missat en del och går med ena knät i bandage. Däremot går Johanna och Björn som vanligt, med andra ord bra.

  Väl tillbaka i stugan badas det i ån på tomten och Maja tvättar min springtröja. Det var trängre i duschen efter tävlingen. Lika trångt som det var på nätet. Det mobila bredbandet orkar knappt ladda bilderna.

   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0