Maj - något att skylla på . . . 29 maj 2011

  Maj månad brukar alltid innebära mängder av aktiviteter. Läsåret ska sammanfattas med bl a utvecklingssamtal och orienteringssäsongen kör igång. Det börjar växa i trädgården men helst vill man vara på landet eller på golfbanan. Kvällarna är ljusa och man vill helst inte vara inomhus. Det blir mindre TV och datortid.

  Massor av sånt som ligger på blir inte gjort, som träning, underhåll och PIM. Trots att det händer så mycket och att diskussionerna kring skolan i media går höga blir det inget bloggande heller. Maj har hittills blivit ett vitt blad.

  Nu måste jag skärpa mig. Det är ju ändå på sätt och vis min dagbok. Är det kanske så att jag haft min bloggsemester för i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0