Lite "hålla med", är bra . . . 22 oktober 2011

  Jag brukar alltid påstå att det står så mycket intressant i tidningen. Så mycket som kittlar mig och är värt att le åt eller bli förbannad över.
  När jag går in i en bloggtorka av någon anledning, jag vet varför, är ingenting i media intressant. Ingenting sticker ut, det finns ingenting att kommentera. Ingenting.
 
  Men helt plötsligt är det massor som blir intressant. Helt plötsligt ser man vinklingarna, detaljerna, godbitarna. Det är konstigt och man kan undra varför.
  Jag är ju samma person som dagen före. Men någonting, någon liten förändring har skett. Jag anar varför.
  Ett enda litet ord från någon kan förändra ens syn på livet och vardagen. En liten klapp på axeln, lite medhåll eller ett stöttande ord. Då vänder det. Åtminstone en smula.

  Ibland vänder det utan att man fattar varför. Det vet i alla fall alla som sysslar med golf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0