Sommarjäkt eller semester . . . 9 juli 2013

  Sovmorgon. Gick inte upp förrän 07.30 för stavgång och lite stretching. 08.30 dusch, frukost och läsning av Dagens Nyheter och Norrtälje Tidning. Och vips så är klockan 10.00. Tio noll noll! Något har blivit fel.
 
  Innan jag rest mig från frukostbordet är det ju dags för förmiddagsfika. Och jag har inte ens hunnit bli sugen. Och inte har jag hunnit göra något som syns. Kanske dags för nya vanor. Enklast hade nog varit att gå upp en timme tidigare. Annars strunta i motionen. Jag ska fundera på vilket som är bäst.
 
  Men det viktigaste är ju att hinna längta till förmiddagskaffet. Det är det som är det viktiga. Det är ett bra tecken på ledighet. Semester.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0