Anna och mej . . . 28 juni 2013

 
  Jag har träffat Anna Lindman Barsk. Nästan. I alla fall har vi varit i samma område. Samtidigt.
 
  Anna är en av mina favorittjejer. Den bästa programledaren på TV, och då i program jag egentligen inte prioriterar. Hon förklarar existensiella frågor så jag förstår dem lite bättre och visar att religionsfriheten fungerar i dagens Sverige,  hur underlig den en kan vara i mångas ögon. Men framför allt är hon så genommysig. Och snygg.
 
  Hon samtalade med Ulf Ekblad i Elimkyrkan i Norrtälje ikväll och jag hade kunnat vara där. Skithäftigt!
 
  Anna är född samma dag som jag, 12 april. Man skulle kunna tro att jag har googlat på henne.
 
  Jag har några gånger bloggat om vilka fyra personer jag skulle vilja bjuda till mitt middagsbord. Personerna har varierat under tid. Anna Lindman Barsk sitter lika säkert som Frida Öhrn. De har jag liksom träffat. Nästan.
 
 
  Kvar vid barnbordet sitter fortfarande Peter Jidhe och Patrik  Ekwall. Efter att ha hört ett debattprogram i P1 idag kvalade Sverker Olofsson in med råge.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0