Dags för en dosett? . . . 25 januari 2014

  Jag har haft lite problem med hälsan på senaste tiden. Jobbig huvudvärk i över en och en halv månad och muskelstelhet i båda benen ännu längre.
  För en som nästan aldrig tagit smärtstillande har det varit ovant. Jag har själv misstänkt borrelia men än så länge är orsaken oklar.
 
  I dagens Sundsvalls Tidning berättas om en äldre något förvirrad karl som åt blodtrycksmedicin och hade en katt som gick på P-piller. Då frun var bortrest uppstod problem när mannen var tvungen att sköta medicineringen själv. Det slutade med att han åt kattens P-piller och katten fick mannens blodtryckstabletter under en vecka.
  Båda mår trots detta helt OK.
 
  Jag har också varit gräsänkling i helgen för att hämta igen mig. Men några P-piller har jag i alla fall inte petat i mig.
  Tror jag.
 
Några av de snälla askarna. De tuffa vill jag inte ha på bild.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Om du beh katt p-piller så har jag såna :0)

2014-01-25 @ 20:14:15
Postat av: Gunilla Maxén

Nu förstår jag varför du inte bloggat på länge. Jag var lite orolig och hade tänkt ringa den här veckan. Det där med värktabletter är ju annars mitt gebit. Hoppas att de kan hitta en orsak, så du kan få rätt hjälp.

2014-01-27 @ 22:36:16
URL: http://astonjazz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0