Något att skylla på . . . 30 juni 2015

 
 
 
  Jag har problem med min IT-utrustning. Det är i och för sig ingenting nytt. Det har jag alltid haft. Vi kommer inte riktigt överens.
  Men nya datorn och min kamera synkar inget vidare. Jag kan inte få in bilderna i datorn. Nu måste jag ta bilder med min telefon och skicka dessa till min epost och sedan ändra dessa. Det är helt OK men vad gör jag för fel?
 
  Detta var ett försök att skylla på något för att jag inte bloggat på ett tag. Man måste ju hitta andra syndabockar när man själv inte räcker till. Det gör ju andra också.
  Föräldrar skyller på skolan, skolan skyller på föräldrarna och politikerna, spelarna skyller på tränaren och en del skyller på vädret. Eller bollen, eller underlaget.
 
  Ikväll spelar Sverige final mot Portugal i U21-EM. Om vi får stryk kan vi skylla på domaren, tränaren, vädret, underlaget, ett bättre motstånd eller kanske bara otur.
  Men om vi vinner? Vad ska vi skylla på då?
 
Majas matbeställning från Andreas
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0