Kändistrångt i Östersund . . . 15 mars 2015

 
Tänk att Vickan, Soffan och jag valt att besöka Östersund en och samma dag.
 
  Louise och jag är på väg till Mattmar och vinterns kamratträff. Samtidigt besöker kronprinsessan och hennes Daniel Östersund. Och i Vinterparken firades Östersunds hjältar från skid-VM i Falun, Sofia Bleckur, Ida Ingmarsdotter, Daniel Rickardsson och Anders Södergren.
 
  Vid  lunchbuffén på Cuprum finns det små tavlor med citat under ett antal lampetter. Av någon anledning fastnar våra blickar på tavlan närmast utgången, där Britney Spears yttrar sig om fisk och Japan.
 
  "Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan.
  Helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt påpulärt där i Afrika". 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0