Mackes årskrönika 2019, jan-mars . . . 4 jan 2020

  Åren går fort numera och man tror att man inte gör någonting nu för tiden. När jag nu gör några nedslag i år 2019 ser jag att jag inte bara löst suduko och läst böcker.
 
 
Januari
  Den 2 januari ringer Anna från Sundsta och berättar att stormen "Alfrida" härjat i Roslagen och fällt en tall över vårt nya fritidshus. Dessutom ligger ett tiotal stora granar på tomten. Vi bilar ner samma dag.
 
  
Februari
  Vi åker skidor såväl hemma i Sörberge som i Nordrona i Norrtälje. Vi ser Maja testa skidorientering i Säter och firar Majkens 2-årsdag i Djurmo. En försenad fotbollsfest ser K-I och Anders som vinnare.
 
 
Mars
  Den årliga Mattmarsveckan hos Jan och Helena genomförs med hatt-VM, skidor, after ski, teater och vi ser jaktstarten i VM i skidskytte i Östersund. Det är vårplantering i Sundsta med Moa och Majken. Jag ser AIK-Östersund på ett kallt Friends med Lasse.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0